Härlig dag.

Idag var det en bra dag!
alla fick se mitt hår för första gången och alla tyckte det var snyggt, och så fick jag se Mimmis nya frisyr också och det var skiiit snyggt,hon hade klippt page och det passade henne jätte bra.
Hade matte på morgonen och det gick sådär,kunde inte koncentrera mig så bra men fick några tal avklarat.
Sen hade vi människan socialt och kulturellt och jag som jobbar med Sarah gick till bibblan och jobbade där,jag blev klar med mina punkter och Sarah har två punkter kvar.
Satt och flummade med Mimmi,Jossan,Sarah,Martina och Cissi över facebook,åh va jag garva.
Lunch sen och det blev makisar med köttbullar och mina makisar vart dränkta i ketcup och Jossan hade en hav av ketchup på sin tallrik och jag dooog av garv åt den saken. Sen satt jag heela lunchen och småfnittra så jag tillomed börja gråta,på lunchen liksom?pinigt. Ah men jag kunde iaf inte andas,så mkt garvade jag.
Men det positiva är att jag fick dom andra att skratta med,thihi.
Engelska sen och då gick vi egenom boken vi läst och sen fick vi gå iväg och läsa,vi satte oss i en soffa och jag somnade såklart. Skönt var dte iaf för sen hade vi Samhälle och det var aptråkigt,eller vi skrev för det mesta så då gjorde det inte så mkt.
När jag kom hem fick jag sätta mig i bodan för jag hade glömt mina nycklar,usch det var kallt där. Dessutom behövde jag gå på toaletten,så typiskt!
Åt mellis framför made,my sweet 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0