Huddinge

Kom nyss hem från Huddinge med Mimmi,fick med mig en jacka hem som jag kanske visar upp nångång, men såg en annan jacka på Lindex,en liknande som jag vill ha. Så när vi ddrar in till stan imorrn ska jag kolla hur den ser ut på,är den snygg kommer jag byta tillbaka min. På tåget hem var jag och Mimmi en aning trötta och fick därför värsta skratt attacken,garvade åt varandra hela resan hem. I tumba sen träffade jag Sara och vi gick runt lite och kollade i affärer och hon köpte mellis eftersom hon skulle på träning direkt efter. Fick en muffins också som hon gjorde i skolan,thihi jag älskar den där tjehjen<3
Skulle också träffat Becka nu men hon skulle till kyrkan  idag så vi får ta det imorrn istället.
Kom hem och nu ska jag snart äta middag sen kaaanske plugga om jag pallar.(fyy fan inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0