Konstigt dygn.

Hade en riktigt trevlig kväll/natt igår,Sara och Martina drog hem runt 2 elr 3 tiden och Hanna sleepa over hos mig för hon pallade inte åka hem,förstår jag ju. Haha typ 3 på natten satt vi i sängarna och spelade djur lotto,hur sjuka är man liksom? usch jag var veerkligen inte pigg om man säger så.
Vaknade runt 10 och vi låg och snacka ganska länge sen kom mamma in och sa att Simon hade blivit knivskuren i halsen så min morgon blev inte perfekt direkt,hade inte Hanna varit där hade jag börja gråtit.
Visade sig sen att det var Mitchell som hade blivit knivskuren i halsen. Faaan jag vill bara till sjukhuset!
Så ja om ni ser nåt på nyheterna om en man som blivit skuren,ja då är det min kusin!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs010.ash2/33879_449050277160_695057160_5593854_3804130_n.jpg
mina sjukt fina kusiner Simon och Mitchell♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0