Let's party like never before.

gårkvällen blev inte precis vad jag hade tänkt mig,hahah!
skulle egentligen ha polare hem till mig men så fick man ett 'i sista sekunden sms' och då fick mina två kompisar som redan kommit gå hem(sry för det!),ni vet vilka ni är. Kvällen var iaf skita kul och det var ganska många man kände igen. Drog hem runt 2 eller 3 tiden och Sara sov hos mig,låg och snackade ett bra tag sen somnade båda jävligt snabbt. Gick upp runt halv 1 och åt frukost sen drog Sara hem för vi skulle egentligen ut och fota nu när det är så fint väder ute så därför sprang jag ner i duschen för jag behövde raka mig och fräscha till mig,då kommer pappa ner och säger att jag inte hinner fota för då hinner vi inte till bion*suck*
Så det får kanske bli imorrn om det är fint väder.
Gårdagens outfit blev en tub kjol och min magtröja under den och sen lite smycken till,skita snyggt.
Vaaad gjorde ni igår och vad ska ni göra ikväll? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0