My weekend.

har helt glömt bort att blogga om min helg! fy skäms.
I fredags vet ni på ett ungefär vad som hände,hehhe. Kan tyvärr inte skriva allt eftersom både min pappa och farmor läser min blogg och säkert fler som jag inte vill att de ska veta om,så sry!
Men ja trevligt vare iaf,liite kaos men det gick bra.
I lördags gjorde jag inte så mycket på dagen,följde med pappa till tumba och kollade lite och sen köpte vi tårta på spaks och åkte hem till mormor och fikade med henne och farmor,var ju mormor och morfars bröllopsdag i lördags så vi firade det med tårta och tända ljus vid morfars foto inramat i guld,Saknar honom så.
Drog hem sen och var med Sara på kvällen,skulle egentligen ut nånstans men det blev inte av,istället gjorde vi tacos till middag och sen satte vi i mina linser jag vann på en blogg i våra ögon och vi fick panik,när jag fick i min så skrek jag som en idiot och mamma kom springandes och undra va fan vi höll på med,hahah fan va obehaglig känsla!
Ah sen börja vi sminka oss värsta coolt och gick upp på mitt rum och fotade lite cuula bilder
(alla finns på facebook) sen när vi skulle få ut skiten gick det inte så vi fick väärsta paniken och till slut börja båda gråta och garva samtidigt. Sen efter många försök fick vi ut dem,först sara och sen jag. Och jag börja böla som en unge efter. Fattar inte att Sonny kan göra det här varje dag,och alla andra människor som använder linser.
Och i söndags sov vi skit länge sen,jag åt tacos till frulle och sen drog hon hem för hon skulle plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0