Mysig kväll med Hanna.

sry att jag inte bloggat något idag men jag har inte haft tid,vaknade runt halv 1 och gick upp för att storstäda mitt rum,när det var klart efter en timme tog jag en dusch och gjorde mig klar för kvällen. Hanna kom hit och vi åt en god middag framför Saw,kanske inte världens bästa film och se när man äter kanske...
Sen gick vi upp på mitt rum och låg i min säng och kollade gamla skolkataloger från broängen och fyyy fffaan va man såg ut!!!! inte direkt mina bästa år om man säger så. Sen låg vi och snacka om typ allt. Hon avslöjade typ allt som händer i sista HP filmen och jag dog nästan. Jag vet exakt vilka som dör och inte dör*snyft* Sen gick vi ner och kollade på fenixorden som kjag egentligen hatar eftersom Sirius dör. Efter filmen satt vi och snacka ett tag till och sen tagga hon hem. Mysig kväll blev det alltså.
http://becoolsodapop.blogg.se/images/2009/harry_potter_half_blood_prince_47455716.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0