Övningsdag på Huddinge sjukhus

Den här dagen va riktigt rolig,gick upp 05.10 (som inte var så kul),det var skit mörkt ute och det regnade när jag gick hem till Jossan. Fick skjus ner till tumba av Martinas brorsa och mötte upp mimmi och Sandra där,åkte till sjukhuset och när vi kom ditt blev vi sminkade och det tog jäävligt lång tid,var nog där inne i 2h om inte mer,efter lång tid fick min grupp gå ner i ambulans källaren och vänta där sen fick jag lägga mig på en bår och jag fick spela att jag hade en skallskada och bukskada och jag var medvetslös och okontrollbar,så fick ligga där i typ 3h och jag fick inte öppna ögonen. När jag kom in där berättade hon som körde ambulansen om min skada och vad jag hette och lite sånt där. Sen börja dom rulla/springa mig in till akuten där de börja göra ultaljud på mig,skit kallt var det och sen satte de massa tejp överallt på mig,kände på min kropp och sen åkte vi vidare till operations salen där de flyttade mig till en ny bår och börja lägga sånt där operations papper över mig och så låsades de skära i min mage och borra hål i mitt huvud. Ah sen höll de på ett ganska bra tag,sen fick jag ligga ett ännu längre tag i ett rum bland massa andra skadade där de höll på med nånting sen fick jag gå. Fick vänta ett tag på dom andra,Martina kom sen och vi gick runt lite på sjukhuset. Sen när dom andra blev klara drog vi och åt lunch och sen åkte vi hem.
Jag och Jossan åkte hem med vårt smink,hahahah fy fan va alla glode på oss som gick förbi. Jag och Mimmi fick dessutom väärsta skratt attacken på tåget,höll på börja gråta för jag garva så mycket.
På bussen på väg hem vare massa småbarn som kollade på oss heeela tiden och när jossan böjde sig mot mig för att viska något skrek ena ungen 'dom puuusssas' hahaha fy fan va kul.
Kom hem,åt mellis och börja med min historia som är fiiinally klar,tack Cissi och Becka för hjälpen,hade aaaldrig varit klar nu om jag inte hade fått hjälpen av er.
Nu ska jag gå o tvätta av mitt ansikte,har inte pallat tvätta bort sminket.
höörres♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0