Resident Evil 3D: Afterlife


Fy faan säger jag bara,vilken jääävla film!
Trodde faktiskt att den skulle vara överdriven när jag såg trailern,att den skulle vara dålig på grund av all action och 3D på det men fan vad jag hade fel. Jag har följt den här så kallade serien,har sett alla filmer och ja den här är fan nog en av dom bästa. Den var så ball och 3D gjorde den bättre. Slutet var väl dåligt dock,kan säga nu att det kommer en 5a,fan va jag längtar nu! Och Wentworth Miller,jo ni han var lika het i den här filmen som när han spelade Michael Scofield i Prison Break. Faktiskt första gången jag ser bio med 3D och det var skit coolt,haha när trailern för nya Saw visades höll jag på dööö,fan va det kändes som den där med grishuvudet skulle ta mig,uscha det var rugit. Sen visade dom också The Last Airbender och jag måste säga att den verkar ganska cool ändå jag var väääldigt skeptisk mot dne i början eftersom filmen är baserad på ett barnprogram men men...

Iallafall får Resident Evil 5/5 i betyg,helt klart!
Läängtar som fan tills den kommer på dvd och next film!
PS.Milla Jovovich är riktigt jävla grym i dom här filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0