Riktig sagan om ringen nörd!

Älskaaar allt som har med Sagan om Ringen att göra,musiken kan jag utan till,alla repliker,alla scener,allas namn,allas namn på riktigt...ah jag är en riktig nörd men fan jag får gåshud jag bah tänker på hur cool filmen egentligen är?finns många bra filmer men om ni veeerkligen tänker till så måste sagan om ringen va den coolaste filmen ever?tänk hur mycket arbete dom har lagt ner på den här filmen och många filmer som är över 2h brukar oftast vara långtråkiga och man tröttnar efter ett tag,men så är det inte för den här filmen.
Såg trean på bio och den var ungefär 2h om inte mer,jag tröttnade aldrig,det var liksom bra hela tiden.
Älskar min och Saras 'sagan om ringen kvällar' när vi kollar så långt vi orkar och så brukar vi sitta och säga alla repliker och till slut garvar vi åt varandra,hahah. störda.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0