Sämsta dagen.

usch den här dagen får gäärna vara över. Skönt på morgonen med sovmorgon,låg länge i sängen och snacka med syrran och katten låg och sov med oss,myys! fick sms av Mimmi som säger att det är snö ute,kollae ut och det är vitt överallt,ojoj myspys på höög skala. Gick upp och tog lite kort och åt frulle snabbt sen gick jag till bussen,när jag kommer halvvägs inser jag att jag har glömt busskortet hemma som ligger i min höstjacka,bravo!
Så får springa hem,missar bussen så får ta nästa,missar därför bussen till skolan så får åka pendeln som var försenad sen halvspringa med min onda fot till skolan från tullinge station,haha inte kul!
Kommer in i klassrummet,dyngsur och svettig,wiho kul. Lunch sen och det var inte gott alls,åt en korv bara. Omvårdnads prov sen som gick åt helvete,till slut chansade jag bara och skrev så som jag trodde,bättre det än att lämna alla frågot tomma. Håltimme för mig sen som varje fredag,satt och skrev av Mimmis frågor på svenskan som dom gjorde på lektionen. MSOK sen och usch va jag hatar den lektionen,speciellt på fredagar.
Fick post av Sara när jag kom hem,ish fick lite tårar där. Ni får se vad det var i senare inlägg.♥
PS.jag är liiite efter men ni vet låten Fall in love av Estelle?jo den är ju bra men jag såg videon för första gången idag och då såg jag att min pojkvän är ju fan med i den videon,ahh han är så fin!DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0