Skitväder?

inget speciellt hände idag. Vanlig vardag som var extremt tråkig,haaatar det här vädret! uscha.
När jag kom hem hann jag bara se lite av buffy och åt mellis sen drog jag ner till tumba igen,meeen skitbussen var försenad 10min så jag gick ner till centrum i regnet,shit va jag frös asså,tyvärr gick det ut på alla andra,så ni som smsade mig då,SRY! men jag frös ocg var måttligt irritterad.
Imorrn ska vi till huddinge sjukhus och jag måste gå upp runt 5 eller halv 6,kuul va? jag vill bara dö lite.
Efter det taggar vi in till stan och shoppar,ska kolla efter halloween saker och så ska jag kolla efter en sport bh,nya träningsbyxor och så ska jag kolla priset på såna där skor man får snygg rumpa av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0