Soulmates.

Sitter och snackar med en gammal polare på facebook,Izz,en riktigt cool brud asså.
Hon berättade nyss att hon har träffat en kille genom wow och att det är hennes soulmate,men han bor i England.
Men huuur gulligt är inte det?att träffa någon genom ett spel och bli så kära?
Sen sa hon en grej jag inte riktigt tänk på tidigare
'hur stor är chansen att du träffar din soulmate i Sverige?'
och det ligger nåt i det hon säger,tyvärr asså!
Nu snackar vi om hur lycklig hon är och hur kär hon är,jag blir så avundsjuk men ändå skit glad för hennes skull. Känns som jag inte kommer hitta den 'rätte' liksom och jag haatar den känslan mer än någonsin!
Men tänk va nice att bli kär i en kille genom wow,helt underbart ju. Kan faktiskt medge att jag har varit kär i några killar som jag känner genom wow(en kille som e sjukt snygg på riktigt!)Och dessutom fick jag en bästis genom wow,min bby Jessica. Nej men jag ska inte klaga,har fått skit många underbara vänner genom det spelet.

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; Samantha Barks!

2010-10-14 @ 12:08:57
URL: http://fueledbyevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0