Tandis,shoppa,plugga.

är helt jävla slut,man blir trött av vädret och sista veckan och sen lov då blir man ännu tröttare.
Idag hände inte så mycket i skolan, hade ingen samhälle så slutade tidigt så drog till tandläkaren som jag hade helt glömmt bort att jag skulle till idag,han spände bara lite och filade mellan tänderna för jag har för lite space där nere.
Staden sen och mötte upp Mimmi,Jossan och Martina och jag fick hem en snygg jacka och en klänning. Buttericks var helt galen,liten affär,snart halloween jo då kan ni ju tänka er hur det var där nere?kaaos.
Hittade inget speciellt faktiskt som jag ville ha,vill va en vampyr i år men kom fan på att jag har tandställning så den är ju ivägen för vampyrtänderna,kul.
Har nu duschat och är nyrakad och och skön,ätit en god middag och nu ska jag fortsätta plugga,somnar på tangentbordet snart alltås,kan knappt skriva som ni kanske ser....trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0