"The Bachelors"

Åhh fan va jag älskaaade avsnittet!
Nu vet äntligen Annie,Silver och Adrianna om att Naomi vart våldtagen så nu är alla vänner igen och Naomi behöver inte känna sig ensam längre, Annie och Charlie är så sjuuukt jävla söta ihop och Liam kan slänga sig i väggen för nu är jag kär i Charlie. Tycker synd om Ade som blir tvingad att ha Victor som manager,usch han är så vidrig!
haha killarnas dans var det bästa jag sett! fy fan va heta dom var. Ska se om jag hittar ett klipp som jag kkan lägga upp sen för det måste ni bara se.
"The Bachelors"--Evan Ross as Charlie and Shenae Grimes as Annie Wilson on 90210 on The CW. Photo:  Scott Humbert/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved."The Bachelors"--Jessica Lowndes as Adrianna Tate-Duncan and Nestor Serrano as Victor on 90210 on The CW. Photo:  Scott Humbert/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.

"The Bachelors"--Evan Ross as Charlie and Shenae Grimes as Annie Wilson on 90210 on The CW. Photo:  Scott Humbert/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved."The Bachelors"--AnnaLynne McCord as Naomi on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.

"The Bachelors"--Matt Lanter as Liam on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.

"The Bachelors"--LtoR: Kyle Riabko as Ian, Matt Lanter as Liam, Tristan Wilds as Dixon,Blair Redford as Oscar, and Michael Steger as Navid on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.

Kommentarer
Postat av: Morganane

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-16 @ 10:27:42
URL: http://morganane.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0