Tidig födelsedag.

gårkvällen var fett värd,mkt skojj vare. Runt ett tiden var jag hemma idag och fick fixa mig och gjorde mig färdig för morfar och Eva var på väg hem till oss,dom kom för att fira min födelsedag,lite tidig men det gör inget. Fick två biljetter till Oskar Linnros konserten i Södertälje och så fick jag massor med filmer,som The Last song,Terror on elm street,Magic at waverly place filmen,camp rock 2 och valentine's day.
Nu har jag ganska aptråkigt för Martina kommer inte in på msn förns en timme,Jossan och Mimmi vet jag inte vart dom är,Joakim är på bio och ,han har ju tydligen slutat kontaktat mig.
Tur att Gossip Girl har börjat!!

bild tagen av syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0