Tjugosjunde oktober

Åhh jag är så sjukt sur och arg och ledsen och massa annat just nu.
Min data klarar inte av wow så det laggar som faaan och då går det fan inte att spela när det är så för liksom det är ju sjukt irriterande? Så nu är jag skit arg och vill bara slänga ut datan genom fönstret,varför alltid problem med min data för?jag vill bara speeela.
Aja till dagen i skolan,började med historia,intressant lektion och min lärare gör det roligare också och det blir mer intressantare. Prov sen i MSOK och det gick faktiskt väldigt bra,eller ja det kändes så iallafall sen kan det ju gå skit dåligt och man får ig. Etik sen och då satt vi och diskuterade om abort och ett fall som vi sen skulle berätta för hela klassen. Lunch sen men eftersom vi åt lunch efter provet satte vi oss i cafeterian och spela kort,haha asså ah mycket kul är det men jävligt stressigt,tre av mina naglar gick sönder,buhhuu.
Engelska prov/test sen på boken vi läst och det var ju peace of cake för jag hade redan läst boken förut så visste ju vad som hände i slutet. Träffade Karin vid bussen så vi satt och snacka lite.
När jag och Martina kom till tumba sen och hon skulle köpa cigg till sin mamma så var jag också tvungen att visa legg eftersom jag var med,hahahh fyfan vilken löjlig regel och eftersom jag inte hade med mig mitt fick hon inte köpa,mkt mkt löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0