Torsdag.

sry att jag inte bloggade alls igår men jag pallade inte.
Hade ju sovmorgon så ringklockan ringde runt 8 och då blåste det som fan och regna på det så jag ringde mamma och frågade om jag fick stanna hemma för vi hade ändå bara omvårdnad och sen idrott då vi skulle springa konditionstestet och vem vill göra det i skitväder liksom? Så ja jag stannade hemma,hade dessutom huvudvärk så hade inte tänkt gå till skolan iaf.
Åt lasange till lunch och sen satte jag mig vid datan och kollade på legend of the seeker
(omg han e så snygg!)resten av dagen har jag spelat wow,har jagat mini pets hela dagen som en galning,ni kan få se dem sen,sjukt söta! sen har jag damsugit hela nerevåningen,gått på promenad med hundarna,plockat lite och städat kattens äckliga låda,guud va duktig jag är va?
På kvällen var det ICC med guilden,och jag dog när jag sprang in i ångan och alla garvade åt mig,pinit.
Hade iaf skit trevligt,härliga människor vi snackar om!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: ja, sjukt synd :( Btw var bor du? Jag brukar fota folk som jag inte känner :D

2010-10-08 @ 13:56:36
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0