Stukat foten.

började tio idag med omvårdnad,skit tråkig lektion och min lärare går mig på nerverna ibland.
Idrott sen och Ali och Darling höll i lektionen idag,börja med att springa runt salen sen resten av lektionen spelade vi basket,mitt lag vann som bestod av jossan,mimmi och jag.
Krockade in i Sandra så jag stukade foten ganska rejält och gjorde illa handen för jag tog emot med den,hade redan ont precis där också,kuul. Lite pinsamt när hela klassen var dödstysta och bah stod där,uscha.
Fick lägga mig ner och vila foten som dessutom var helt blå. Gör fortfarande fittigt ont,önskade att jag hade bett om förband men naaj klantig är man alltid. Åt lunch sen och så gick jag och Jossan på studiepass. Kom hem,åt lite mellis sen fick jag skit ont i foten igen så gick och la mig,vaknade när maten var klar ungefär,bra liksom jag som har skit mkt plugg. Så därför avslutar jag det här inlägget och börjar renskriva historian.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; oftast är dom SUPER SUPER snabba faktiskt. men dom håller på att gör om systemet, så det funkar inte som det ska just nu...

2010-10-21 @ 19:45:10
URL: http://fueledbyevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0