Yesterday.

Igår var det ganska nice dag,hade matte på morgonen som var mindre nice. Sen hade vi håltimme i typ fyra timmar så jag,Martina och Jossan drog hem och hämta pengar och drog till donken och år lurre. Köpte också en mössa på h&m som var jätte mysig,mitt första köp för sommarjobbet lönen,niiice va? *stolt*
Drog sen tillbaka till skolan och redovisade på samhället,eller man skulle gå fram och skriva kort om det man hade och sensäga kort vad det var. Jag hade ekologismen med Mimmi och Thiffany men ingen av dom var där så fick göra själv men det var inte så farligt. Kom hem sen och pluggade lite etik sen drog jag,jossan och martina och gymma i en timme typ,riktigt jobbigt vare men man kände sig duktig ändå. Föredrar faktiskt löpbandet,älskar att springa. Sen var det sjuuukt mycket snygga killar där också,jag och martina gick på löpbandet och typ dreglade när de tränade,yuuuumie säger jag bara! ena killen går i vår skola också och han hade sjukt stora muskler,fy fean asså.
Kom hem,tog en skön dusch och åt en extremt god middag och sen blev det buffy resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0