1/8-10

glömde helt bort att blogga,men Tinis påminde mig.
Igår var det Torsdag och först hade vi historia,fick vår uppgift och fick läsa lite på den.
Människan socialt och kulturelt sen men vår lärare satt fast på tåget i Årstaberg så vi satt i soffan och chilla.
Sen skulle vi ha haft Omvårdnad men så skulle vår lärare rönka sitt ben så då fick vi jobba med vår ordlista över massa ord som vi ska kunna och då satt vi i bibblan och gjorde det. Sen när vi blev klara satt vi i sofforna och jag satt och läste min braiga bok. Sen var det det där partigrejen igen men vi stannade bara då kristdemokraterna snacka,fattade inte ens vad bruden snacka om.
Jag,Mimmi och Martina drog sen till stan och köpte present till Jossan sen gick vi runt lite mer och kollade. Börja dessutom spöregna,kul liksom.
Sen tror jag inte dte hände nåt mer? inte vad jag kommer ihåg iaf. Puss.
Joo såg ju fan Prince of Persia idag,ohhh my goosh va bra den var! jag överdriver inte ett dugg och den blev såå mkt bättre för Jake Gyllenhaal var med!
dagens outfit.
spets linne-Gina Tricot
leggins-lindex
klocka-Ur&Penn
ring-H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0