2/8-10

Idag är det Josefine Stork's födelsedag,tjejen blir 17år!♥
Firade vi genom att dra in till stan och åt lunch och shoppa. Hon fick en bh&trosor av mig och Mimmi och ett jätte fint halsband av Martina. Innan vi gick och åt var vi tvungna att ta oss till Swedbank för jag skulle föra över mina pengar till mitt kort och det var inte så lätt för oss att hitta det. Vi virra runt där i stan i nästan en halv timme i spöregnet,mitt hår var dyngsurt,mina fötter lika så och det droppade vatten från min näsa och min klocka fick in vatten men den gick inte sönder,hahah ja vi alla var riktigt jävla blöta när vi äntligen hittade Swedbank.
Sen skulle vi tillbaka till Hötorget för att äta. Fick låna pengar av Jossan för att kunna äta för mina pengar skulle komma in imorgon bitti.
När vi åt klart drog vi till Bik Bok och bytte min jacka(köpte en annan mkt finare på H&M) och Jossan köpte också en jätte fin kappa. Träffade också Johanna och Carro på H&M,sjukt länge sen jag träffa dem,speciellt Carro.
På vägen hem var vi alla så jävla trötta så det blev sjuukt mkt flum på tåget. Jag garva så mycket att jag grät och det var inte direkt nåt som var egentligen skit kul,vi garvade bara och Jossan skämdes lite för det såg ut fan som vi var packade. Kom hem och åt typ direkt middag,nu ska jag dra ner till Ica,ska försöka få mamma att köpa godis till mig för det är synd om mig...säger vi.
Bilder kommer sen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0