Asleep at Heaven's Gate

spoil.
"Asleep At Heaven's Gate" -  Pictured: (L-R) LISA GOLDSTEIN as MILLICENT and  Sophia Bush as Brooke Davis in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

One Tree Hill  "Asleep At Heaven's Gate"  Pictured (L-R) Austin Nichols as Julian and Sophia Bush as Brooke Davis.  Photo Credit: Fred Norris/The CW  © 2010 The CW Network, LLC. All rights reserved.
Gillade inte avsnittet,usch va jag hatar serien om dom dör!
Julian och Brooke är så cuuute tillsammans.Jag tror faktiskt att Brooke kommer kunna få barn i slutändan,hoppas iaf. Sen har jag inte så mycket mer att säga om avsnittet...tycker synd om Brooke som förlora sin klädfirma,hon hade kämpat jävligt hårt med den. Älskar att Chase är tillsammans med Alex istället för Mia.
Alex är en riktig bitch men jag älskar henne ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0