Film premiärer.

HAHAHHA doom är tillbaka! fy fan va jag har saknat Bam,Steve-O,Johnny,nu kommer filmen Jackass 3D ut,fy fan va jag måste se den! sista klippet är fan de bästa,höll på att ramla av stolen för jag garva så mkt!


Resident Evil:Afterlife är en film jag väntat såå länge på! fy fan va Alice är cool och coolare blir hon för varje film. Ända jag inte gillar är att den är i 3D,känns som det kommer bli för mkt då.
+i kanten också till att uber snygga Wentworth Miller är med i filmen,yummie!
Om nån vet vad låter heter i trailern,snälla säg till.


Himlen är oskyldigt blå verkar va skit bra enligt mig,riktigt söt film som spelades in på Sandhamn,fett med coolt(ah ni som inte känner mig,jag har landställe precis bredvid).



Jonah Hex är ett måste! alltså ärligt talat verkar den vara skiit grym! och Megan Fox,ÄNNU grymmare,jupp hon är het den bruden asså.



Saw 3D är en film jag bah måste se på bio,men jag vågar fan inte,kolla in trailern liksom!!
Tänk att känna hur den där med grisansiktet bah tar i dig,fy fan jag kommer ju kissa på mig?


hahahah åhh RDJ är fanimej bästa skådespelaren asså! han är så jävla skön.
Så ja,Due Date är ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0