Helgen.

ah som ni kanske har förstått har jag inte haft tid att blogga i helgen.
I fredags var det ju Hoffmaestro på grönan och det var kaaaos. Asså alla stod som packade sillar innan konserten började och sen när det börja vart alla helt galna. Kul vare iaf och "stackars" alla 8000 pers som stod utanför som inte fick komma in. Läste att det var 25000 pers inne bara på Grönan. shit!
I Lördags på dagen bakade jag och sara sjukt goda cupcakes. Senare på kvällen drog vi hem till becka,länge sen man träffade henne asså. Där var det också jävligt kul och fan va vi garva.
Idag vaknade vi runt 11 och Sara hade huvudvärk och båda var skit varma så då gick vi upp istället för att ligga kvar,åt frukost och satte oss vid tv:n och kolla film.
Nu ska jag se mitt efterlängtade avsnitt av VD,yes!

Kommentarer
Postat av: Cassie Da Sweetfrog

sv; aah fett kul! :D

Tack! :)



Ah, fast step up 1 är bättre!

2010-09-12 @ 16:05:19
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0