Hoffmaestro ikväll.

Ikväll ska man på Hoffmaestro,får se om man drar till förfesten innan.
Sitter nu i skolan och har håltimme själv som varje fredag. Ska dra in till stan sen och möta upp Sara.
Hade sovmorgon till 10 idag,riktigt skönt asså! Sen när jag kom ner till tumba gick jag och Tinis till bankomaten för att testa mitt kort,skrev fel kod två gånger(hade tydligen tagit Nordeas post nr. klaaantigt!)
Sen dåra åkte vi hem istället för skolan och hämtade rätt kod(trodde vi),kommer ner till tumba och knappar in koden och då var det också fel kod,greaat liksom! så nu är mitt kort spärrat i 24h. Ska istället åka in till Nordea i stan och hämta ut pengar sen. Idag fyller föresten min gammel morfar år,saknar honom grovt mycket.
Han var alltid så snäll,hämtade mig på dagis,följde med på alla olika saker i både skola och dagis,han lärde mig att vissla,han hjälpte mig med matteläxorna när jag var liten. Åh jag saknar honom!

 


Kommentarer
Postat av: Cassie Da Sweetfrog

Haha, nu hamnade jag här lite random på din blogg och upptäckte att vi gillar as mkt samma! jag älskar paramore, twilight, house of night, oth, jag var på fan eventet, älskar melinda och jim från gh..

Hahah underbar blogg haru :D

2010-09-12 @ 12:49:22
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0