It's On

sitter och lyssnar på It's On,den är bra. Sitter oxå inlindad(?) i en filt för jag fryser som fan,har också skit ont i min hals och det blir bara värre och värre. Idag fyller Martina 18år,grattis gumman!
Hände inte så mycket i skolan idag,hade historia på morgonen och skämde ut mig,som om det är nån nyhet liksom?
Sen på människan socialt och kulturellt fick vi se film,igen. Ondskan fick vi se den här gången och den är så himla obehaglig,satt och höll för öronen när dom slogs,usch sånt gillar inte jag.
Sen hade vi etik och då fortsatte vi bara att redovisa och jag fick redovisa min själv för alla i min grupp var inte där. Efter lunchen hade vi ett litet engelska test och dte gick ganska bra faktiskt,inte så svårt. Efter skolan träffade man Sara i Tumba och vi åkte samma buss hem,gosh va jag saknar att vara med henne på vardagarna.
Längtar tills på fredag♥
Nu ska jag dricka te med honung så kanske mitt halsont går bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0