Ny favorit bok.

Jupp Twilight kan slänga sig i väggen(skojjja!) men Nattens Begär är så hiiimla bra!
Längtar tills jag får läsa den andra,asså boken är så sjukt söt och man blir glad av att läsa den för dom två är så söta ihop,thihi.
lite konstig framsida,var ganska skeptisk mot boken i början men sen vart jag helt såld på den.
http://4.bp.blogspot.com/_srxi_XBZJTE/S-GHNSwTyFI/AAAAAAAABPg/pvcrQmgmsyI/s1600/nattens+beg%C3%A4r.jpg

Amanda Devereaux har en helt galen familj. Hennes mor och syskon är häxor och medier, och hennes tvillingsyster är vampyrjägare. Det gör att Amanda längtar efter ett lugnt, normalt liv med en vanlig pojkvän. Men så råkar hon hamna mitt i en attack som är riktad mot hennes syster, och vaknar hon upp fastkedjad vid en blond, snygg främling, Kyrian av Thracia.

Det visar sig snart att han är allt annat än en vanlig kille. Han är en Svart jägare, en odödlig krigare som jagar och utplånar vampyrer och daimoner. En passionerad och förbjuden attraktion uppstår genast mellan de båda och de måste snabbt hitta ett sätt att frigöra sig från varandra. Annars kommer de båda två att dö.


Kommentarer
Postat av: JojjoB

Jag ÄLSKAR den boken ;) <3

2010-10-29 @ 08:40:07
URL: http://jojjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0