Saker du inte visste:

*rädd för disktrasor
*folk som går sakta är det värsta jag vet!
*kan vara riktigt dryg ibland
*favorit hundras är beagle
*är singel
*min ögonsten är min katt
*tänder på killar med kindben
*bil är läskigt att åka
*går omvårdnads linjen i Tullinge Gymnasium
*ögonkontakt är viktigt
*haft ihop med det med en kille från tunisien
*kan somna överallt
*mitt namn är femininformen av Mikael.
*mitt namn betyder "vem är som gud?"
*mitt namn är inte populärt,jämfört på 1998 talet.
*jag är galen i böcker,läser jätte ofta
*film är mitt stora intresse
*jag älskar att fotografera saker
*jag gillar inte att fotografera andra
*jag vill bli massör
*jag spelar world of warcraft
*älskar tv spel och pc spel,är som en riktig kille
*jag bryr mig inte vad folk tycker om att jag rapar
*pizza är min favorit bakis mat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0