Thank you sweethearts!

Igår hade man fått nya läsare,great keep up!
vet att jag har varit sämst på att blogga senaste tiden. Igår blödde jag näsblod för föörsta gången,creepy right?
och jag har svinont i min mun tack vare fitttandläkaren som klippte av tråden för lite så den skavde som fan,har massa fula ärr där nu,usch! kunde inte äta på hela helgen.
Helgen föresten var aweesome,hah!
Igår kväll var man hemma hos mormor Aina och hade "tjejkväll" med resten av tjejorna i släkten,mysigt vare men jag kunde inte äta min mat så jag fick ta hem den istället och åt den till lunch idag istället. Drog hem sen för jag skulle gå ICC med guilden kl.8 så därför fick jag sköönda mig hem,sa hej då precis när dom skulle äta väärsta goda tårtan,var väl lika bra för jag ska för det första inte äta sånt(mååste tänka på min vikt asså) och sen kunde jag inte tugga ändå så spelar ingen rollish.
Idag började skoldagen med matte och sen hade vi Människan socialt och kulturelt,ap tråkigt. Gick till tandis sen och missade lunchen så jag drog hem istället efter det. Missade ändå bara två lektioner så det gör inget,drog in på H&M en snabbis och kollade på mina fin fina skor,venne om jag ska köpa dem dock så måste ha en polare med som kan ge råd liksom. Nu ska jag dricka cola,tänkte att ni ville veta. Bye fellas!

Cuuuuz you are so daaaamn hooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0