The Space in Between

"The Space In Between" -  Pictured (L-R):  Austin Nichols as Julian, JACKSON BRUNDAGE as JAIME and Sophia Bush as Brooke Davis in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved."The Space In Between" - Pictured (L-R):  BETHANY JOY GALEOTTI as Haley James Scott and Shantel VanSanten as Quinn in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

"The Space In Between" - Pictured (L-R): Shantel VanSanten as Quinn, JACKSON BRUNDAGE as JAIME and BETHANY JOY GALEOTTI as Haley James Scott in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved."The Space In Between" - Pictured (L-R): BETHANY JOY GALEOTTI as Haley James Scott and Shantel VanSanten as Quinn in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

tre jävla avsnitt i rad som jag har böööölat till som en gris!
Asså för fan va sorliga avsnitt,vaarför just mitt favorit par? vaah?
Fan va fina Clay och Quinn är tillsammans,jag dör fan. Och Nate är så sjukt snäll som ville donera till Clay.
Vet inte vad jag ska skriva mer? tyckte det var skit snällt av Brooke's mamma att ta strafen och hamna i fängelse än att Brooke behövde göra det. Jag hoppas verkligen på att Julian och Brooke får barn,tänk av gullit?

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; att dom inte är vänner längre? hahaha, x)

2010-09-30 @ 22:21:04
URL: http://fueledbyevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0