18 års middag hos jocke.

Kom nyss hem från en trevlig kväll hos Jocke som fyllde 18 idag,Avundsjuk som fan är man!
Åt smörgåstårta och paj till middag och satt o snacka. Jag,Sonny,Rima,Rasmus,Karin och Jacob var där plus Jockes familj. Det var riktigt trevligt. Nu ska jag renskriva symtomen till ett arbete sen ska jag sova,svintrött som man är,hata skola! :(
Men annars var skoldagen rätt så chill,ändå lyckades jag somna på en lektion.
Var lite segt dock att gå upp och precis påväg ut genom dörren så är lektionen inställd,då var inte jag så lycklig asså. Men men...hade svenska sen och då gjorde vi typ inte ett skit,lunchen var äcklig. Typ etik sen då jag somna,Cissi och Priyanka redovisade om Borderline,jag kuuunde verkligen inte hålla ögonen öppna,det var princip oomöjligt!
Mentorstiden sen snacka vi om klassresan som typ alla hoppar av nu,skit kul liksom! blir så jävla lack på klassen,och så börjar folk bråka oh blablabla....
Samhälle sen och då fick vi nån uppgift som man skulle jobba två och två och sen sluut.
Jag känner mig reedan depprimerad av skolan,uuuscha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0