World Invasion battle: los angeles

http://mimg.sulekha.com/english/world-invasion-battle-los-angeles/stills/world-invasion-battle-los-angeles-stills-08.jpg


Handling:
I åratal har UFO iakttagelser dokumenterats över hela världen – Buenos Aires, Seoul, Frankrike, Tyskland, Kina. Men 2011 kommer det som en gång var iakttagelser bli en skrämmande verklighet när Jorden attackeras av okända trupper. När folk över hela jorden ser världens stora städer falla, blir Los Angeles mänsklighetens sista utpost att stå fast mot det anfall som ingen förväntade sig. Det blir upp till marinofficeren och hans nya pluton att dra enlinje i sanden när de tar sig an en fiende olik allt de någonsin stött på tidigare.

Min Åsikt:
Den var riktigt grym! action från början till slut. Älskar alla skådisar som var med men min största favorit dog tidigt så vart lite ledsen. Jag vart riiiktigt frustrerad i början när jag inte fattade ett skit men sen börja jag fatta allt och då vart den riktigt bra. Jag är ju en stor nörd för krigsfilmer och samma med aliens och skit så det passade perfa. Vet inte va mer jag ska säga?
Se den iaf,ni kommer inte bli besvikna,slutade kanske lite konstigt så kaaanske kommer en tvåa,vi får se vad som händer.

Med i filmen:
Aaron Eckhart (The Dark Knight,Rabbit Hole,Love Happens,No Reservations)
Ramon Rodriguez (Transformers: Revenge of the Fallen,The Taking of Pelham 1 2 3,Pride and Glory)
Gino Anthony Pesi (Vampire Diaries,The Hottie and the Nottie,Takers,Complex)
Cory Hardrict (He's Just not that in to you,Never Been Kissed,Gran Torino,The Least Among You)
Ne-Yo (Precious,Princess and the Frog,Stomp the Yard,Are we Done Yet?)
James Hiroyuki Liao (Prison Break,Hard Luck,Management)
Bridget Moynahan (Lord of War,Serendipity,I,Robot,Blue Bloods,Ramona and Beezus)
Noel Fisher (Final Destination 2,Freddy Got Fingered,Red)
Michelle Rodriguez (Avatar,LOST,Predators,Resident Evil,Fast and Furious,Machete,Battle in Seattle)
Michael Pena (Lions for Lambs,Shooter,Million Dollar Baby,Crash,The Lucky Ones)
Neil Brown Jr. (Fast&Furious,Never Back Down,Out of Time)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0