Cp dag men ändå bra!

Den här dagen var cp dålig. Eller hade sovmorgon så kan inte klaga,men när jag kommer till skolan kommer jag ihåg att jag skulle till tandläkaren kl.10 så det var bara att dra iväg dit. Kom dit och fick vänta i 40 jävla minuter,jag var inte riktigt glad då,uscha! Sen vare en äcklig unge som skreck hela tiden så jag satt och nöp mig själv hela tiden för att inte skricka rakt ut.
När jag äntligen fick komma in spände han övertänderna och bytte tråd(?) på underkäken och "såga" mellan mina tänder för jag har för lite space,då kom han åt tandköttet och jag börja blöda som faan,usch det gör fortfarande skit ont. Sen var jag tvungen att vänta i en kvart för att få intyg från receptionen för att kunna visa lärarna att jag varit där,missar lunchen i skolan så var svinhungrig.
Kom till lektionen då vi hade etik och då fick vi nytt arbete i Omvårdnad,uunderbart.
Mentorstid och då snacka vi bara om klassresan,samhälle sen och då såg vi nån film och fick frågor sen som vi skulle svara på. Slut på skoldagen och jag drog hem,åt min extremt sena lunch och drog ut med hundarna med mamma,Linda och hennes dotter. Tog lite bilder jag tänkte lägga upp också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0