Filmkväll med dom bästa!

Alla drog hem nyss,riktigt mysig kväll!
Jocke och Sonny kom över runt 9 och vi gick ner till fimkedjan och handla lite. Sen kom Hanna och Sara också och vi satte på the fourth kind som var AP läskig,asså jag skrek som jag vet inte vad och att dom sa att man får tro vad man vill i slutet,asså fyfan va läskigt,höll verkligen på å dö.
Efter filmen satt vi och "snacka", jag och Sara skrek mer egentligen. Satte på The Messengers sen som inte alls var lika bra men läskig var den. När den var slut satt vi och snacka ett bra tag,mest om läskiga saker vi varit med om och gammla minnen.
Sen drog dom hem och min rädsla börjar gå ner,fast den kommer nog tillbaka när jag ska sova,uuusch!
Nu ska jag nog se senaste avsnittet av VD och sen sova,vill somna innan 3.33 för annars kommer jag dö.

Kommentarer
Postat av: Malin

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 21:22:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0