Fotodag med Sonny&Jocke,

Härlig dag,låg i sängen och drog mig aplänge tills Hanna bomb smsa mig så gick upp,åt brunch och fixa lite hemma,snacka med Hanna och sen kom Sonny,han ville ta lite bilder på honom till hans CV och självklart hjälper man till,så gick ut och fota honom.
Sen gick vi in och fixa bilderna,satt och snacka lite smått (i en timme) sen kom Jocke och då gick vi ut och fota igen,Det vart ombytta roller,jag vart modell och han vart fotograf.
Sen kolla vi O.C och snacka lite om i Fredas ;)
Snart kommer farmor och mormor,vi ska käka pizza tillsammans,mysigt! Förutom pizzan då,behöver inte sånt skit.
Ikväll blire en filmkväll för mig själv,nån som vill joina? BRA filmer! ;)

tuffingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0