halvdag för tullinge

Idag hade vi halvdag i skolan,dom flesta skolor verkade ha det idag?
Hade historia på morgonen och det var riktigt riktigt nära att jag sket i det och somna om istället,kände mig extremt duktig som gick upp iallafall,dock låg jag för länge och tänkte så missade bussen så pappsen körde ner mig till tumba. På lektionen börja vi snacka om Kalla Kriget och så fick vi arbetet vi ska göra.
Samhälle sen och då gick han igenom massa tråkigt skit,hatar samhälle!:(
Sen kom två tjejer från nån förening eller vare va,lyssna inte riktigt men dom ska komma till oss i tre veckor och snacka,idag snacka vi om normer och det var väl helt okej,näästa gång ska vi snacka sex&Relationer,hahah taggad chey?
Slutade sen eftersom det var ju halvdag,gick hem från tumba och höll på dö av värmeslag?
Nu ska jag sätta mig och plugga,men venne riktigt vad jag ska börja med? har ju sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0