my head and heart is like a explosion....

Vet inte riktigt hur jag känner just nu,allt är som en kaos i mitt huvud och mitt hjärta.
Jag vet inte vilka jag kan lita på,eller vilka jag kan lita på. Jag vet inte vem jag kan vända mig till,det känns inte som att nån bryr sig. Det känns inte som att jag kan berätta saker.
Jag känner mig som femte hjulet,ni är två och två och jag blir personen som blir på kanten,ni kanske inte tänker på det men jag gör. Jag låsas som att allt är okej,men det är långt ifrån okej,jag vill bara bryta ihop. Jag har hållt in mina känslor för länge nu och jag dör snart i mina egna tårar,bryr ni er? eller vill ni inte se?
Allt är så konstigt! Jag gillar någon,men kan inte berätta för någon av en anledning.
Mer än så kan jag inte säga,för som sagt...Vem kan man lita på?Vilka ställer upp?Vilka kan vägleda?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns här, om du vill prata med mej :) <3

2011-04-20 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0