Påsklov snaaart eller?

Fy vad jag är skoltrött,det blir bara värre och värre för varje jävla dag!
vill bara ha påsklov nu så jag får sova ut riktigt ordentligt.
Idag kunde jag knappt gå upp ur sängen,gick upp 45 och min buss gick 23,hann knappt.
Hade psykologi och då fick vi gå iväg och jobba i grupperna,vi satt mest och kolla bilder på fejjan och åt Sarah's mumsiga kakor,ååhh sugen jag vart nu....med mjölk ;) (thihih Sarah)
Svenska sen och då gick vi egenom lite olika slang ord och så fick man jobba två&två med ord som man skulle skriva olika slang man kom på.
Lurre sen och det var verkligen viiidrig mat så åt Sarah's kakor till lunch,hahah.
Etik sen och då såg vi en film om hur en kvinna runt 80:års åldern planerade självmord,lite hemskt men mycket lärorikt. Finns tydligen olika grupper där man får info om dödshjälp.
Mentors tiden hände inte mycket,snacka mest om utvecklingsamtal. Samhälle sen och då skulle vi göra nåt på datan,jobbade flitigt med Mimmi och vi vart klara så slipper läxa,nice!
Nu har jag lite att göra så byyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0