Prov.Städa.Plugga.filmkväll.

Hade två lektioner idag,rätt så nice!
Började första lektionen med svenska prov som gick bra,man skulle läsa en bok och sen ha prov på det,lätt ju så man borde inte kunna få IG liksom?
Efter när jag hade lektionen stanna jag kvar med Sarah&Jossan och vi käka godis (inte jag dock) Och snacka med Sofia. Sen började deras lektion och tanken var att jag skulle sitta med på deras lektion men jag vart utslängd,lite pinsamt hehhhe. Gick runt med Jocke istället och chilla.
Sen drog jag hem med Sonny och bussen från tumba var läskig,dörren öppnades när den åkte! haha helt galet. Istället för att hoppa av vid mig åkte jag till nästa och tog en promenad hem.
Kom hem och har pluggat sen dess,nu har jag städat hela huset och fortsättning av pluggandet återstår...
Ikväll kommer några personer till mig och kollar film,men vart inte så taggad längre nu när pappa och syrran tydligen ska va hemma,skit oxå!
Men dom får helt enkelt hålla sig undan....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0