sanctum

Sanctum
Handling:
Ett dykarteam ger sig av på en expedition till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea. Tanken är att man ska utforska undervattensgrottor, men en tropisk storm omkullkastar planerna och en översvämning blockerar den enda vägen ut. Medan vattennivån stiger och syrenivån sjunker, kämpar dykarna för att hitta en luftficka och den okända floden som kan leda till havet och räddningen.

Min Åsikt:
När jag hörde om den här filmen föörsta gången sa någon att det var Avatar 2 fast dom levde under vattnet och jag vart heeelt överkär redan då,men så var det bara den här och då vart jag väldigt besviken. Tråkiga med den här filmen är att den är så verklig,jag hade velat haft lite monster och såna där grejer nere i grottan,inte bara att de ska hitta en utgång.
Men annars var den väl bra,killen var ju grymt snygg så det var väl ett +

Med i filmen:
Richard Roxburgh (Moulin Rouge,Misson Impossible,Van Helsing)
Ioan Gruffudd (Fantastic Four,Titanic,King Arthur,Fireflies in the Garden)
Rhys Wakefield (Home and Away,Broken Hill,The Black Ballon)
Alice Parkinson (X-Men Origins: Wolverine,The Pacific,Where the Wild Things Are)
Christopher Baker (The Condemned,Serendipity,Nim's Island)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket pucko sa till dig att detta var en fortsättning på Avatar? Ett tips, komma upp filmerna innan du ska se dom för att slippa missöden. Jag gillade den filmen, för den visar vad som faktiskt kan hända utan att dra in en massa monster.

2011-05-12 @ 19:14:42
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0