snabbt stabilt och jätte jätte bra.

random rubrik.

Lite småskit ni faktiskt inte visste om mig....
*Jag är livrädd för clowner.
*Jag har haft en emo period som jag ångrar grovt!
*Jag har smilgropar :)
*Älskar känslan när man är lite småkär.
*Jag är en riktig filmnörd.
*Jag läste ut två tjocka böcker på julaftons kvällen/natten. (inte i år)
*Jag älskar smycken,stora ringar,små örhängen,långa halsband.
*Älskar att fotografera,speciellt naturen.
*Går omvårdnadsprogrammet i Tullinge Gymnasium.
*Jag har bara fått en facerape och den var inte så farlig.
*Jag hatar att duscha hemma själv,nån måste alltid va hemma.
*Jag var modig och raka sidecut.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Visste ju typ 8/9 av dom där sakerna xD <3

2011-04-29 @ 22:10:11
URL: http://rebbish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0