sur tjej!

Blir så himla sur på mina föräldrar,eller ja mest mamma.
Hon gar fått för sig att rama in bilder på mig,felicia och våra två kusiner och ha på en hylla ovanför tv:n,skiit kul va?? Inte nog med det,då har hon tagit väärldens hemskaste bild på mig från min "emo" period,när jag har korpsvart hår och en ful jävla pösig DIF tröja. Ser ut som en jävla luffare.
Åhhh jag blir så sur på henne och hon vägrar ju ta någon annan,har liksom jätte fina bilder på mig på datan men nej nej det går ju inte.
Häldre fan att hon har en bild på mig som liten än den där dumma bilden,jag svär att jag kommer ställa ner bilden så fort någon polare kommer hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0