hereafter

http://harmoniamaria.files.wordpress.com/2011/03/hereafter_2.jpg

 

Handling:

Hereafter (Livet efter detta) handlar om livet efter döden.Filmen kretsar kring en kvinna som har en nära-döden-upplevelse under tsunamin och som sedan fösöker förstå vad det är hon upplevt, en liten pojke som förlorar sin tvillingbror och desperat försöker hitta någon som kan få kontakt med honom, och en man som försöker leva ett normalt liv trots mediala förmågor (som han inte vill veta av).

Min Åsikt:

Den var väl inte så himla speciell enligt mig,rätt så besviken om jag ska va helt ärlig. Den var bra men inte så bra som jag trodde den skulle va när jag såg trailern och Matt Damon. Men sevärd var den faktiskt,man började tänka om lite om döden osv. Första scenen var ju grymt gjort med tsunamin. Tyckte det var riktigt synd om George (Damon) som bara ville leva ett normalt liv,jag förstår honom verkligen!

Med i filmen:

Cécile De France (Public Enemy No.1- Part 1,Un Secret,Russian Dolls)

Matt Damon (Good Will Hunting,Inside Job,The Departed,Green Zone,Ocean's Thirteen)

Lyndsey Marshal (The Hours,The Young Visiters,Frozen)

Richard Kind (Spin City,Toy Stoty 3,A Bugs Life,A Serious Man)

Jay Mohr (Jerry Maguire,Small Soliders,Street Kings)

Steve Schirripa (The Sopranos,The Secret Life of the American Teenager,Must Love Dogs)

Bryce Dallas Howard (The Village,Spider-Man 3,Twilight Saga: Eclipse,Terminator Salvation)

 

 


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: hahah jaaa jag köper lite för myycket filmer.. har beställt ett x antal på två olika sidor idag också haha (a) aa jag ska också ha det! :D

2011-04-12 @ 19:12:46
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv: jaaa men eller hur! jag hoppas också att bonnie inte dör. :( bleeh jag vill ha fredag nu!

2011-04-12 @ 19:13:37
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv: hahah visst är han??!??! alltid.



hah jag har inte ens tänkt på skjortan x)

2011-04-12 @ 19:19:33
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0