högsta volym/basen.

Fredagar är ju sjukt korta.
Gick upp och fixa mig,sen kom Jossan och vi gick ner till Tumba och tog bussen därifrån. Det var ju sol så det var bara riktigt skönt att få gå.
Började dagen med Svenska då vi fick gå och jobba i grupperna. Sen gick vi på lunch och det var nån kyckling i apelsinsås som var hyfsad god faktiskt.
Projektarbete sen och då fick vi fortsätta jobba i grupperna och vi kom ganska långt faktiskt med vår planering,nu ska den bara finplaneras.
Drog hem,börja storstäda syrrans rum så nu äre skitfint här inne,känner mig både stolt och snäll :)
Har haft höögsta volym/bas med massa bra musik så hela huset skaka och kolla man ut kolla alla på vårt hus som gick förbi,wiihhu party house nr.1!
Nu ska jag börja städa mitt egna rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0