The Last Dance.

bild tagen av Sarah

Vampire Diaries
"The Last Dance" var väl helt okej,inte det bästa avsnittet och jag hade förväntat mig ännu bättre. När Bonnie "dog" grät jag som fan men sen kändes det för lätt att hon skulle dö,det kändes inte så seriöst så man fattade att hon överlevde,hur det gick till fattade jag inte?
Älskar Jeremy och Bonnie,så himla gulligt att han är så orolig för henne,förstår jag ju att han är eftersom han redan förlorat två tjejer.
Jag hatar Matt och Caroline's mamma,fyfan va elaka dom är mot Caroline,fattar inte att dom kan göra något så elakt?
Älskade när Alaric/Klaus kommer in i klassrummet och ser Elena,baaam!
Och scenen då Damon visade Elena sina dansmoves,haha så himla söta. Man bara ääälsar scener med Elena&Damon,gillade dock inte när hon slog till honom,han förtjänade det inte.
Jag vart lite chockad av sista scenen när Elena drog ut dolken från Elijah,men blev ändå glad för Elijah är verkligen bad ass!
Först trodde jag att det var Katherine som drog ut den,såg ut som henne men ändå kunde hon inte komma in i huset så....
Tagga till nästa avsnitt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0