31811

Kan inte riktigt fatta att man endast har gått i skolan i en vecka idag,känns som vi gått i månader!
Dagen flöt på bra,lite halv segt att sluta tre,men aja.
Hade friskvård på morgonen,men lyckad som man är råkade jag ta fel tid när vi börja och skrev in fel på sl så försov mig,men som tur va hann jag iallafall.
Svenska sen där vi fick fortsätta med våra texter om sig själv som är svintråkigt och så ska svenska lärarna alltid va så petiga om allt.
Alternativ Medicin sen och jag somnade ett antal gånger,men skyller på det där jävla klassrummet, alla säger det att man blir jätte seg där inne. Sen snackade vi ju iof om kursmål och skit.
Massage sen,hur underbart som helst såklart,höll på somna när Terese och Sandra massera mig.
Nu är jag hemma,svin trött men får fan inte somna för då kommer jag inte kunna sova inatt.
Tar en promenix,heidoo.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0