Astrakan Fläderblom.

Finally fredag,skoldagen var chill. Hade bara en lektion som var rehablitering och massage (underbart!).
Sen hade vi ingen naturvetenskap så jag slutade för dagen,men stannade ändå för det är fett tråkigt att komma hem så där tidigt och bah inte göra nåt,haha vet jag är sjuk!
Slutade liksom runt 10 och drog hem runt två tiden,heheh.
Träffade TH på tåget,sjukt länge sen man träffa honom. Kom hem,bakade en matpaj med syrran och drog hem till Becka sen och kolla OTH och käka frukt,hennes mamma tycker vi är konstiga som aldrig tröttnar på det där programet,för oss är det inga konstigheter alls,finns inget bättre!
Drog hem och käka kräfter och hade myskväll med mamma och syster. Imorn blire att fira Fredrik som fyller 20 år!
Nu ska jag dricka upp min cider och sen sova,astrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0