everytime i think of you,I always catch my breath.

Känner mig riktigt duktig idag, drog på en långpromenad med ipoden idag på dagen och det var riktigt skönt måste jag säga. Drog ut sen på en cykeltur med Jocke,köpte läsk och satte oss vid sjön i Uttran och snackade om allt,allt för länge sen så det var skönt att få träffa min fina vän igen.
Träffade också Filip i min gamla klass,kändes så himla konstigt att se honom framför ratten,haha det är ju 93: ornas tur nu men ändå...
När jag kom hem fråga mamma om jag ville följa med på en promenad med hundarna så det vart en sen promenix med familjen också,mysigt!
Funderar på att lägga mig tidigt idag,eller åtminstonde en normal tid (alltså inte 2,3,4 på natten).
Tycker synd om alla som redan börjat skolan eller börjar imorrn,hehe själv börjar man på Onsdag!

I hear your name in certain circles
And it always makes me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0