first fucking day at school...dead!

Idag vare första skoldagen,fyfan säger jag bara!
Att gå upp var inte så farligt (lyckades dessutom gå upp en timme för tidigt) men att gå runt i skolan dödade mig. Hade bara massa föreläsningar om projektarbetet och om nån skola.
Det ända roliga var ju att få träffa alla igen,but that's it!
Men alla hade tydligen missuppfattat va som skulle hända idag, alla trodde vi skulle ha lektioner till kl.2 men icke,vi fick sluta runt 12. Meen så har dom ju ändrat jävla busstiderna så när vår buss kom in till tumba då åkte vår buss,döö!
Så jag och Jossan promenerade hem i värmen,höll på dö med svarta jeans och grejer.
Kom hem,gick direkt ut på en promenad med min hund. Sen när jag kom hem satte jag mig och läste,sen gick jag ut på en extremt lång promenad med Martina,riktigt mysigt vare!
Känner mig riktigt duktig idag också,lagat mat,skurat toaletten och handfatet (okej mamma tvinga mig). Det var rätt snuskigt om man säger så....
Sen tyvärr deckade jag i skoffan,det var ju helt underbart skönt men nu kommer jag inte kunna sova inatt.

underbart.svartvinbärs te.apelsiner.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0