konstiga drömmar...

Drömde så jävla konstig dröm inatt asså,så jävla mycket saker hände,helt sjukt!

drömde att jag skulle följt med Robin och en kille som heter Jocke till hans landställe och jag låg och sov naken med en jacka över mig där bak i bilen? Och sen gick jag hem och packa lite saker medans Jocke och Robin åkte nånstans,asså vafan?

Sen senare kolla jag min kontaktlista och jag hade öer 50 nya sms från alla,till och med från folk jag inte kände.
Fick ett sms av en Nikita som skrev "Vill du se X leende en sista gång den här helgen?"
Sen fick jag ett sms av "snyggingen" som hade skrivit nåt med "im to sexy much..."

Alltså helt jävla random dröm,hahahh dog lite när jag vakna och skrev upp lite halv lulligt på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0